cosworth

Пользователь
  • Content Count

    922
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

cosworth last won the day on December 8 2017

cosworth had the most liked content!

Community Reputation

6 Обычный

1 Follower

About cosworth

  • Rank
    R-class

Старые поля

  • Модель
    Sprinter 316 CDI (om612). Vito 638.CDI (om611). w124 E300 DIESEL (om606) не CDI
  • Настоящее имя
    Міша

Контакты

  • Сайт
    http://
  • ICQ
    0

Информация

  • Пол
    Мужчина
  • Город
    Transkarpatia,Ukraine,Vinogradov

Recent Profile Visitors

1,289 profile views
  1. думаю не мала би бути проблема. 21-вік як-не-як. алле нормальний рихтовщик візьме грошей як чорт за матір. могу й помиляться.
  2. Саша!,..а проводка як?..моторна проводка?.. Ану закинь пару фоток моторної проводки у якому стані. І роби фото жгута котрий йде у дросель. файні фото роби. у різних місцях на моторі. на фішку расходомера воздуха, і т.д. давай-давай. чудес не буває.
  3. це 112 ? чи 110? шкода що немає і лівих бокових здвижних дверей. чи вже переробляється з донора?.хто в курсі .є практика?
  4. У меня к примеру, имеется в арсенале несколько уже настроеных предварительно форсунок для конкретного типа Мерцедесовского двигателя. Т.е. к примеру если взять двигатель ом612 (ну кузов W210 E270 CDI), и если в заданых значениях блока управления двигателем указано *условия для запуска двигателя- давление в рейле 120 бар* то я подключаю тестовую мех.форсунку с запасом т.е. 130 бар. (10 бар свыше заданого значения чтобы гарантировано присутствовало 120 бар при открытии распылителя.) Ну и т.д. Вот таким образом можно визуально гарантировано наблюдать действительное физическое давление в рейле.
  5. Откуда такой вердик?..чем проверяли действительное физическое давление в рейле ? Попробуйте взять Мерцедесовскую механическую форсунку Бош ( с атмосферного двигателя) , предварительно настроеную на исп. стенде (помпе) на начало открые штифта распылителя 250 или даже 300 бар. После чего отключети (отсоедение) топливную трубку высокого давления первого цилиндра от форсунки и от рейла ( т.е. любую трубку на выборр, моно вместо первого цил. 2-й к примеру цилиндр) на Вашем двигателя. Электроразъем с форсунки не отключайте! (компьютер должен видеть что форсунка присутствует! Вместо Вашей отключеной комонрейл форсунки, с помощью той же трубки высокого давления, только поверните трубку таким образом и подключите (подсоедените) предварительно настроеную на 250-300 бар мех.форсунку так, чтобы она брызгала при открытии распылителя в подготовленое ведро или какую нить тару. Трубку высокого давления не изгибайте руками! Подключили! Запускайте стартер и крутите коленвал и паралельно наблюдайте когда мех.форсунка брызнет (сработает) в ведро. Вот это и будет фактическое физическое давление топлива присутствуещее в рейле.
  6. Иии?... Подцепившись (подключаясь) к 3-м контактам датчика (на оборотах) результаты мультиметра отличаются от заданых значений? А в меню регулирование давления нагнетаемого воздуха действительные значение отличается от заданого hPa ? Вы пробовали подкинуть б\у но предв. исправный датчик с донора? (подводящая вакуумная трубка к датчику не *дышит* случайно?)
  7. Хлопці, діагностику правильно зробіть
  8. cosworth

    Пропала тяга мл320

    Якщо у приборній панелі світить ВAS ESP то і в DAS (діагностика) також будуть актуальні та збережені помилки, по котрих можна працювати! Міняй діагноста! А ще діагносту DAS показує короткому тесті ( у окремій виділеній графі) корта конкретно помилка Тобі світить у приборній панелі. Тобто є помилки котрі Тобі (як водію) оптично немає індикації у приб.панелі, але вони всерівно зберігаються у Актуальних та Збережених помилках. Наприклад як загально ЧЕК, або символ двигуна. А є помилки котрі Тобі (як водію) оптично Є індикації у приб.панелі ( у даному випадку ESP BAS) і вони точно є у Актуальних (при підключеному мультиплексорі. Тобі совет, перевір точки кріплення МАССи, бажано якомога всі точки у моторному відсіку, а ще краще просвіжити точки МАССи (W). І ще прозвонити всі лінії від разема ЕБУ до разема датчика скорості. на опір (сопротівленіє). І піднімати кожне колесо і крутити чи бачить датчик скорості як крутиться колесо. У діагностиці у конкретному вибраному пункті це все можна бачити реальтні у реальному часі параметри. Працюйте.
  9. треба би починати хоча би з WDB124022... (а краще весь VIN, бо по подписы доводиться вгадувати, а вгадувати це як вночі пальцем на звізду у звіздяне небо), а ше так як заочні діагнози не бувають точними (треба до хорошого моториста поїхати) котрий працює з Мерцедесами аби підключився стар діагносісом (у ННТ він читатиме по HFM що там прописалося ы выдкриэ нужний пункт провірки у WIS (Test Program HFM egine 111). А так, тут, на пальцях, провір дросельну заслонку (конструктивний узел *ЕА* електронна педаль (на впускному коллекторі) Електронік Акселерийшн. І ще шукай подсос воздуха на впускови Іще расходомір масси воздуха (MAF) (буде глохнути на свытлофоры сама коли тримаєш на D. ну і т.д. і т.п. Моторна електропроводка має бути добра. У тому числі проводка дросельної заслонки. І щеточний узел моторчика дросельної заслокнки (ЕА)
  10. cosworth

    Ошибка P0256

    поки не буде гарантованих 360 об/мин стартера і нуного тиску у рампі, мозги не почнуть керувати форсунками і ви не заведете. Воздуха від топливного фільтра і до підкачуючого насоса не повинно бути, ви скоріше стартер зпалите крутячи і акб посадите.
  11. а вердикт остоточний що він здох?.... може *там* треба попрацювати
  12. cosworth

    Вылет дисков

    а можете дати сілку на програму звідки такі файні картинки?