berlin2

Пользователь
  • Content Count

    87
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Обычный

About berlin2

  • Rank
    C-class

Старые поля

  • Настоящее имя
    Сергей

Контакты

  • Сайт
    http://
  • ICQ
    0

Информация

  • Город
    Нежин
  1. Ось фото. Якщо нема інформації по 111 коробці, то підкажіть яке масло заливається у 108. На одному з німецьких форумів прочитав, що 75w-90, але не впевнений.
  2. Знайомий реставрує автомобіль в W108 кузові 1967року. Зараз зіткнувся з проблемою яке масло залити в коробку передач. На коробці є наступні цифри 1112610501 BR4 3167. Номер кузова не даю, бо можливо це коробка вже мінялася. Можливо у вас є інформація про обслуговування цієї коробки або підкажіть де знайти. Дякую!
  3. У мене якраз і стукали амортизатори, але люфт в шаровій був очевидним, тому я і міняв опори. Як виявилось дарма, стук нікуди не зник. Через 10 тис. помокрів амортизатор, я замінив пару. Стук пропав. Щодо амортизаторів, то в ВІСі описана дефектовка і заміна, а от з шаровими все навпаки.
  4. Для чого ви перекручуєте? Я ніде не писав що шарова не може люфтити, і в ВІСі про це не написано, але люфт не є приводом для заміни. Це не моя думка, це думка інженерів які проектували цей автомобіль. Є офіційний документ, а вирішувати кожному особисто чи дослухатися до нього чи ні. Може це збереже комусь нерви та кошти.
  5. Шарова не буде стукати в цій підвісці, шар постійно притискається до обойми як при навантаженні так і при розвантаженні. Інакше навіщо про це наголошується в ВІСі? Сам не знаючи про цю особливість в свій час замінив три пари шарових за два роки бо з'являвся невеликий люфт. По темі. Якщо мова йде про шарову TRW JBJ 368 то люфт в ній з'явився через 10 000 км. Оригінальна шарова дуже схожа на JBJ 788, принаймні візуально.
  6. Думаєте її вирвало тому що в шаровій був люфт? Може в чомусь іншому була проблема?
  7. "Характеристика износа нижних шаровых шарниров конструктивно расчитана на весь срок службы автомобиля." Без заголовка.pdf
  8. Тут багато чого написано про ці шарові опори. http://mikrob.ru/viewtopic.php?f=463&t=84985 А взагалі по ВІСу шарові опори спрінтера розраховані на весь строк експлуатації авто. Якщо пильники цілі - то не потрібно їх міняти.
  9. Ну не дуже строго, штраф 340 грн.
  10. В реєстраційній картці автомобіля, яка є в базі даних МРЕВ, чітко написано чи автомобіль вантажний, чи пасажирський, чи легковий. Сам потрапляв в таку ситуацію, в суд ДАІшники принесли витяг з реєстраційної картки, де вказано що автомобіль вантажний, а тип кузову фургон малотонажний В.
  11. Якщо автомобіль вантажний і старший 2-х років то потрібен. Ст. 35 Про дорожній рух. Періодичність проходження обов'язкового технічного контролю становить: для легкових автомобілів, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку, вантажних автомобілів (незалежно від форми власності) вантажопідйомністю до 3,5 тонни, причепів до них із строком експлуатації більше двох років - кожні два роки;