Yurezz

Пользователь
  • Content Count

    837
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Yurezz last won the day on July 21 2017

Yurezz had the most liked content!

Community Reputation

2 Обычный

About Yurezz

  • Rank
    R-class
  • Birthday 08/14/1985

Старые поля

  • Модель
    Vito 109CDI 2005г Compact Пасажир
  • Настоящее имя
    Юрій

Информация

  • Пол
    Мужчина
  • Город
    Киев
  • Интересы
    Полювання та Оффроад.

Контакты

  • Skype
    mitskevi4

Recent Profile Visitors

685 profile views
  1. Приміряв супорта від 906 спарка - не підійшли Кріплення скоби має більшу відстань між болтами
  2. Yurezz

    Подарю На 639

    Може в кого лежить без діла консоль внизу торпеди під чейджер або тахогаф (1 DIN) на W639 візьму за могорич, або куплю
  3. Yurezz

    Подарю-приму В Дар

    є пара подарю
  4. стоять і працюють то є різні речі
  5. 250тис ще рідні стоять, але вже пора міняти
  6. такий підшипник важко перетягнути це ж не конічний....
  7. Yurezz

    Куплю задний фонарь vito 639

    бачив їх, підтверджую - стан супер
  8. Yurezz

    Тягне в право viano !!!

    дорога завжди має дуже малий, але все ж таки уклон вправо.....
  9. Yurezz

    Знакомимся!

    Ласкаво просимо! ))
  10. Yurezz

    Mercedes W123

    ОМ 617 Турбо 1982-1986
  11. Мені здається що проблема не в самій коробці, а в кулісі/тросах/виконавчих ричагах
  12. на всіх машинах що я їздив (а їх було не мало) спідометр показує швидкість на 4-5км більшу ніж видає навігатор так і на нинішньому Віто - що із 3,72, що і з 3,27 я не корректно висловився у попередньому пості
  13. все він показував правильно від ЖПС 4-5 км менше як і зараз навіть змінилося співвідношення оберти/швидкість
  14. пояснити не можу, але факт залишився фактом, що після заміни редуктора, без будь яких дій з електронікою - спідометр показує правильну швидкість
  15. Дякую - так і зробив (але прочитав тільки зараз) від підняттям машини на підйомник і коли помив руки пішло 1г 15хв зразу виїхав на тест-драйв: на телефон поставив додаток "спидометр GPS" старував...... і бачу, що еффекту "0"... потім зрозумів що їду на 5й, а не на 6й і все стало на свої місця. одне для мене лишилося загадкою: казали, коли міняєш редуктор, то потрібно змінювати в "мозгах" передане число ГП і тоді спідометр буде показувати "гуд" сталося диво і при першому ж виїзді побачив, що швидкість і оберти двигуна змінились відповідно числу редуктора читав, що якщо відкрита "інженерка", то блок сам порівнює дані датчика швидкості і дані АБС і адаптується під актуальні дані по іншому я це пояснити не можу