heartbeat

Пользователь
  • Content Count

    141
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by heartbeat


  1. sergyk778

    Як тільки з"ясується, наберу

     

    Штерн (а був оригінальним), фари (а було 2 шт ліві) продані або подаровані)) Я не став продавати такі фари, тому що вважаю, що це вже не годиться для їзди, хоча більшість саме на таких їздить:) просто подарував хто перший зголосився

     

    болти не знайшов, бо сильно не шукав той пакетик, а там точно якіст болти були. Потім ще гляну, бо сьогодні спішив


  2. Болты я так понял разнобой? Было бы неплохо знать длину резьб и длину головок.

    Какое состояние штерна на крышку багажника? Нет ли трещин и облупившегося хрома? Подойдёт по креплению ли на купе 124 ? Сколько денег ?

     

    Болти ті, які бачиш на фото, других немає

    Всі болти прикручували оригінальне лиття, нідо неіого не чіркало і так далі. Тому розміри стандартні


  3. Після продажу 124того лишились деякі запчастини

     

    Прокладка П-подібна на 104тий двигун, Elring 200 грн

    Проводка кришки багажника, 50 грн

    Кінцевик кришки багажника 50 грн

    плафон задньої кришки, 50 грн

    АКПП 722.503 на запчастини, 100 usd

    Підкладки під задні пружини 1, нові - 150 грн пара

    Підкладки під задні пружини 2, нові - 150 грн пара

    Підкладки під задні пружини 5, б/у - 100 грн пара

    Підкладки під передні пружини 2, нові - 150 грн пара

    Підкладки під передні пружини 1, нові - 150 грн пара

    Коврики передні, 400 грн пара

    болти передні під лиття, є 9 шт, по 10 грн

    Двері задні праві з ущільнювачем, ввігнуті трошки під листвою, 100 грн, при самовивозі з Вишневого бекзоштовно

    Скло на задні праві двері 100 грн

    Форточка на задні праві двері - 100 грн

    Пружини передні, стан не довго їздивших, але на 3.2 було низько, 2-3 пальці між колесом і аркою, 300 грн/пара (поки що в броні)

    Скло фари лівої рестайл ноунейм. Трошки жовтувато-сірувате, але стан супер. 150 грн

     

    Місцезнаходження Вишневе/Київ

    +38066217О551

     

    9b4d7f2015e9.jpgfb27a07f80a0.jpg83663fc8cb93.jpg10c7583fd6cd.jpg048cafa3a6b7.jpgc8ff76c0d98e.jpg4310bc6e5868.jpg98b54755d10a.jpg46282752b04e.jpg1dc27cba529c.jpg22ae5052809b.jpg67181a2fbcae.jpgaa2e99e0cab1.jpgfcefa2563286.jpg3e69961af580.jpg8e3ac6a02725.jpg


  4. У зв"язку з продажем авто є гора запчастин, яку треба почистити:)

     

    Пишіть на форумі, телефонуйте за номером (0бб) 217-О5-51

     

    1. Приборка зі 104того двигуна з АСД з дисплеєм датчика температури, стан ідеальний, ціна 800 грн

    31dfb68a778b.jpg

    23c78bdbf3d3.jpg

    89a077414438.jpg

     

     

    2. Проводка на 104тий рестайловий двигун. Всі роз"ми як нові, провода не розрізав, ціна 1200 грн

    efa374d1b3bc.jpg

     

    3. Коври салону передні, ціна за комплект 400 грн

    df0c22e1d98e.jpg

    67ca2e627850.jpg

     

    4. Пластик водозливу в кориті з вентилятором пічки 50 грн

    f06f06a6147c.jpg

     

    5. Ричаги передні для для авто зі звичайними супортами, стан ідеал, ціна 500 грн

    1486d8ac64ef.jpg

    ee6e5319f508.jpg

    03e973d8417e.jpg

    ab45c11c917e.jpg

     

     

     

    6. Бампер оригінальний, але з поширеною хворобою, без половини губи, з хром-саблями. Кріплення всі цілі. Ціна 400 грн ( я з таким рік їздив:) )

    e7ffdc71ddc3.jpg

    0d4cd4ce09ca.jpg

    9abbd854c75f.jpg

     

    7. фара оригінальна корпус бош, скло хелла стан на 4+. Кріплення лампочки Н4 тримається тільки на одній защепці. треба переставити кріплення з любої бошевської фари (50-100 грн) (дорестайл чи рестайл). рефлектор на 4+, скло на 5-.Світила ідеально, навіть в такому стані защепки:) Ціна 700 грн

    51c8ed9f1480.jpg

    2aac2087d07b.jpg

     

    8. Попільничка в корінь горіха, ціна 200 грн

    b9f104e75d91.jpg

    4954aa60dd18.jpg

    1768b611a9f5.jpg

     

    9. Новий каталізатор для 124того та 140го, ціна 3500 грн

    Magnaflow 94008 Universal High-Flow Catalytic Converter Oval 2" In/Out (Non-CA)

     

    0549765a6366.jpg

    dc1d2514ccb2.jpg

    147666a5a71f.jpg


  5. І так, життя заставляє переходити з седана на універсал (сім"я) тому постало питання заміни машини... Від 124того відходити теж не хочеться, тому на заміну шукаю/шукатиму універсал, бажано рестайл і бензин не менше 2,2, ідеально 3.2, а ще краще 4,2, але таких, нажаль, немає

     

    Тепер про своє авто

    WDB1240321C256303

    1995 рік випуску

    Колір 199 (блаушварц), він же в народі мокрий асфальт

    Салон шкіряний, спортлайн, чорний, ідеальний

     

    Все, що по віну по комплектації - все в наявності і працює

     

    В авто не курили

     

    До сьогоднішнього дня багато зроблено:

    Поварені проблемні місця (різні дирочки, підварювались задні арки, кріплення підрамника)

    ГБО 4 покоління, чудово налаштоване, витрата палива по Києву в середньому 15 літрів, траса 130 км/год + кондей 13л газу

    обвіс перекрашений в колір кузова

    поміняні прокладки в болючих місцях 104того двигуна, рівень масла від заміни до заміни не міняється, хоча піддон завжди мокруватий, але без капель

    Замінена моторна проводка

    фари з ідеальними скельцями і відбивачами

    коробка АКПП 5ст вже донорська (попав при покупці авто), з кабана, працює ідеально

    Вчора зробив газове ТО, ще 7-8 місяців гарантії від установщика

    одним словом багато зроблено, дивіться БЖ на драйві (лінк під темою)

     

    Тепер, що на сьогодні треба зробити

    1. підварити бризговики під передніми крилами (ціна від майстра 150 доларів під ключ за два дні, майстер навпроти СТО Полковника)

    2. Замінити накладку заднього бампера (зимою притулився до короба на стіні)

    3. Замінити кришку багажника (пішла іржа знизу) (підготовлена і оброблена кришка додається до авто)

    4. зробити антикорозійну підготовку знизу авто (руки не дійшли) і на лівому передньому стакані позачищати стару мастіку і обробити по новому

     

    Будь-які питання - велкам

     

    Тепер трошки історії

     

    До мене по історії попереднього власника авто в Україні з 2000 року

    До мене було стукнуте зліва спереду (можливо ще на родіні, так як сход-розвал регулюється на 5+)

    при мені було стукнуте з правого боку (без деформації несущих конструкцій) - заміна переднього крила і двох дверей в колір (щоб не рихтувати і не красити)

    камаз примнув трошки зліва спереду крило і капот (колесо врятувало) - заміна крила і кришки капота з петлями, бризговик посавили на місце, тоді ж побачив, що треба підварити в деяких місцях бризговики під крилами. Несучі конструкції такиж не постраждали

    катаюсь на ньому 2 з лишнім роки

    брав з пробігом 287к, зараз на приборці 322к і з кожним днем зростає...

     

    Як видно до авто треба ще трошки прикласти рук і терпіння, і буде норм

    Також в комплект входить програма для лайв-діагностики цього двигуна

     

    Ціна відповідна, для клубу віддам за 6 000 американських гривень

     

    Телефон (066) 217-нуль п"ять-5 один

    авто в києві кожен день

     

    торг за рахунок продажної комплектації ( 2гі диски, 2га резина, гбо, запасна кришка багажника, підготовлені раніше з/ч і так далі)

    208651182_1_644x461_avto-mercedes-benz-e-class-e320-sportline-1995-kiev_rev006.jpg

    208651182_4_644x461_avto-mercedes-benz-e-class-e320-sportline-1995-transport_rev006.jpg

    208651182_3_644x461_avto-mercedes-benz-e-class-e320-sportline-1995-mercedes_rev006.jpg

    208651182_8_644x461_avto-mercedes-benz-e-class-e320-sportline-1995-_rev006.jpg

    208651182_10_644x461_avto-mercedes-benz-e-class-e320-sportline-1995-_rev006.jpg

    208651182_9_644x461_avto-mercedes-benz-e-class-e320-sportline-1995-_rev006.jpg


  6. С данным автомобилем знаком, достойный аппарат, своих денег стоит, удачи в продаже!

    Владельцу отдельный респект за отношение к авто.

    P.S.: Слава, одумайся!!!

    Рома, тому й таку ціну поставив, щоб встигнути одуматися, за дешевше я не зовсім готовий з ним розстатися, та й потреби немає, так як їздить кожен день і радує, а заміна на 210 то просто порив такий періодичний, тільки от про повний привід на 210 задумався, бо він там так організований, то не дай бог щось там треба буде обслужити:)...

    чим далі тим менше хочеться продавати :)


  7. Нет, на моей машине стоит редуктор АТ-09 Arctic (вход жидкой фазы 8мм), на сайте производителя указано, что эта модель для моторов мощностью 120-240ph. Производительность редуктора зависит от температуры газа на входе. Поэтому при -20 и -25 градусах Цельсия производительность будет указана разная.

    Мотор моей машины должен развивать максимум 160кВт (220лс.), естественно, что после 19лет эксплуатации «пылу» у него поубавилось.

     

    Что касается подключения редуктора, то оно стандартное, параллельно печки и без дополнительного электрического циркуляционного насоса, редуктор стоит на уровне бока цилиндров, а шланги не описывают «в небе радугу». За счет этого достигнут хороший проток жидкости, редуктор так же закрыт от воздушных потоков. Стабильность давления и производительность очень важна, так как у меня Stag 300-6, а всевозможные коррекции, не самая сильная сторона его программного обеспечения. Отчасти из-за этого, но больше из-за того что стоят форсунки Валтек тип30 в ЭБУ установлен автоматический переход с газа на бензин при частоте вращения коленвала 3800 об/мин. Это обеспечивает хорошую отдачу мотора по мощности и не вызывает перегрева седел выпускных клапанов на высоких оборотах. Безусловно, если бы устанавливал ГБО в 2012году или позже, то мой выбор пал на форсунки OMVL.

     

    Если Вам не хватило производительности АТ-09 Arctic с дополнительным электрическим циркуляционным насосом, то причину этого вижу в ошибке выбора значения давления и диаметры калиброванных отверстий в дюзах. Часто установщики не хотят рассверливать отверстия, а просто увеличивают давление газа. Еще одной причиной может быть калибровка форсунок Валтек тип30, эту процедуру следует проводить каждые 20тыс, а через 40-60тыс км проводить замену штока и его пружины. На их ресурс влияет и способ установки, все что отличается от вертикали снижает их ресурс.

    1. Тиск 1,15 на виході

    2. діаметр жиклера 2,5мм

    3. перевірялись форсунки тисяч 7 назад

    4. АТ-09 - захолодав і від того біднило суміш... КМЄ встановлений трошки нижче, траса 8мм, не холоне

     

    Зрозумів... подальше обговорення гбо на мерседесі пропоную перенести в окрему тему


  8. У вас на фото Томасетто Арктик, но такое подключение редуктора это просто надругательство над здравым смыслом, ему будет холодно при большом расходе газа и зимой, тем самым снижая его производительность. При таких условиях систему будет сложно настроить. У вас странные установщик которые выбрали странный комплект, ставить Зенит Про в сочетании с форсунками Валтек тип30.

     

    На Е320 уже больше 4х лет стоит Арктик, доволен этим редуктором, его производительности вполне хватает. такой де редуктор стоял и на Ауди А6 2,8л. Правда нынешние Томасики уже не могут похвастаться прежним ресурсом мембран.

    У Золотого КМЕ очень большой запас по производительности, Серебряного вполне хватает для М104.

     

    фото з гбо трошки старе... зараз КМЕ золото....

    підключення редуктора стандартне, паралельно пічці з додатковим насосом для контура редкутора, інших варіантів для 124того не існує ...

    на сайті томасетто пише, що Арктик розрахований до 120кВт, відповідно для 320того зі 167 кВт його до 2 тис обертів можливо і вистачає, а от 3,5 тис обертів + то дуже мало...

    Поставив КМЕ Голд і всі проблеми відпали...

     

    Можливо у вас Антарктик? там по заявам до 240 кВт...


  9. Як і було написано, сьогодні з"їздив на ТО + заміну ремня (контінентал) і прокладки клапанної кришки (Елрінг)

    Масло Арал Блю Тронік 10в-40

     

    Стара прокладка була розірвана, відповідно тудою і підтікало (мабуть не якісно поставлена)

     

    753047f36175.jpg

    005dc12ca1ee.jpg

    9a20ae8a952a.jpg


  10. Газ Вам конечно ставили люди без особой фантазии. Почти уверен, газом вы недовольны, установщики которые такое «тулят» не смогут грамотно настроить довольно сложный газовый ЭБУ Зенит.

     

    установщики такі собі... якщо їм пальцем тикати, то і машинка їде...

     

    місяць назад по гарантії замінив редуктор на КМЕ Голд (до цього був томасенто арктік, то от тоді газом був не довольний), трошки піднастроїли при моєму строгому нагляді і тепер газом більш, аніж задоволений... по установці є певні нюанси, але вони не критичні, і відносно на них можна закривати очі, так як основні нюанси при установці відповідають вимогам і правильне налаштування зроблене...

    Зеніт, як на мене то не сильно складна система, навіть сам у ній розібрався... якщо щось стане з часом не подобатися, то сам буду налаштовувати... благо у мене є чим читати ріалтайм дату з бензомізків...

     

    Выходит что да :) хотя...все зависит от самого 210. Да простит меня автор, вот его цитата

    Всем мира и добра.

    гарний 210 як і гарний 124тий коштує грошей... кому як не вам, мерсоводам, це знати...

    якщо і по цій ціні піде, то мінімум, який прийдеться заплатити за хороший 210 це 2-3к зелені... і за рестайл - це мінімум

     

    А ціну поміняв щоб був час одуматися від продажу конкретного екземплару124того...


  11. А як ще оцінювати, як не зовнішньо? Це ж перше враження. Ви ж виставили авто тут на форумі, то отримуйте коментарі. І щоб не різало око - встановіть вже його. це робиться рівно в 5 секунд з перекуром :) До речі, підлокотник з таксі більш зручний і функціональний - бо там велика скриня :)

     

    тому саме такий і шукав і знайшов...

    проти коментів нічого не маю, але обсуждати колхоз, який знімається за 5 секунд...

     

    я ж сказав, що згоден, що колхоз, хто захоче, той і зніме... мені поки що не до того... я з ним зараз їжджу і рука на ньому лежить і в ньому куча барахла лежить


  12. Долго думал о цене, но когда увидел подлокотник от жигуля - все стало на места

     

    1. Підлокотника з заводу не було

    2. Різати шкіру крісла, щоб вкрутити мерсопоручень якось не хотілось, який крім поручня більш ніяких функцій немає

    3. Встановлений підлокотник був ще до мене, добре, що хоч не в крокодилячу шкіру затянули, а візерунок дуже схожий на візерунок шпону дерева в салоні

    4. В кладовці валяється таксістський підлокотник, який лінь, або немає часу встановити

     

    якщо люди оцінюють апарат тільки по зовнішньому вигляду підлокотника, то я таким навіть і продавати не буду:)

    чи можливо ви весь салон бачили і оцінили, що підлокотник в самому кращому стані і взагалі не вписується в цей салон...

     

    демонтаж того підлокотника займе власнику 2хв, монтаж нового 10хв, якщо буде бажання... теж збирався це все робити після покупки так як це колхоз, але так і руки до цього не дійшли

     

    про ціну не ваша задача думати, а реального покупця:)


  13. Усім доброго дня!

     

    Продам свого красеня 1995 року народження з двигуном 3,2 на 5ст автоматі

    Стан близький до ідеалу, так як з машиною за 2 роки багато чого робилося

    Авто експлуатується кожного дня, тому за станом слідкую

     

    Хочеться перейти на 210 рестайл 3,2бенз повний привід або 4,3 задній/повний привід, якщо хтось бажає мінятися на такі - можна розглядати, доплата буде моя

    продаж не спішний

     

    VIN

    WDB1240321C256303

     

     

    ціна 9500 долярів (продаж зовсім не спішний)

     

    Тепер про авто

    Комплектація спортлайн, підвіска звичайна (зі спортлайну лишились тільки ричаги та стабілізатори, салон, шильдики), редуктор з блокуванням

    пробіг 314 ткм по приборці і постійно зростає :)

    Комплектацію детально дивіться по він-коду, усе є і все працює

    Багато того, що робилось з авто можна побачити у бортовому журналі на драйві2, ссилка на який знизу

    http://www.drive2.ru...ercedes/417862/

     

    На 31/10/2014 записаний на заміну мастила, фільтрів і прокладки клапанної кришки.

    Майже увесь час обслуговувася на клубному СТО, масла тільки АРАЛовські

    На найближчі пів року-рік вкладень не просить

     

    Тепер коротко про те, що зроблено

    - встановлено і якісно відрегульоване ГБО (розхід по місту не перевищує 16 літрів газу, якщо не відмовляти в педалюванні, іноді навіть буває 13-14 - спокійна їзда)

    - поварений знизу і оброблений

    - більшість ходової частини замінено

    - замінені передні крила (оригінал)

    - перекрашений обвіс в колір кузова

    - відреставрована проводка двигуна

    - переставив АКПП, яка пройшла відновлення на заводі МБ у німеччині

    - задня банка вихлору АМеГе (+5 до породистості)

    - багато іншого

     

    у вартість також входить шнур і програма для комп"ютерної діагностики даного двигуна, а також багато приданного:)

     

    Авто уже перевзуте на зиму

     

    Звертайтесь, питайте, дивіться

    Телефон у підписі

    Він номер зверху

     

    фото знизу:)

    2e4a031c0294.jpgfaf8fbd4f07e.jpgd2d030f92b64.jpgc886be695946.jpg2cd47b047c27.jpgc66c82049958.jpg17998ad6881f.jpg4b202b25cbc9.jpgeb9d2588cb22.jpg212626ecf5f1.jpge940f92b24ef.jpg9c007ccfbaf6.jpg


  14. Вместо втулок с внутренним диаметром 28,5 и 22,5мм пробовали ставить втулки 27,5 и 21,5мм?

     

    ні, так як бо боках дуже серйозно похудав стабчик... тут кращий варіант не спортлайнові втулки запіхнуть на спортлайновий стаб


  15. Всім привіт!

     

    У мене зараз стоїть стаб спортлайн на моєму е320

    Задумав зайнятися переднім стабілізатором, так як мій уже дуже похудав у місцях, де стоять втулки, але не знаю як поступити краще...

     

    1 варіант - відновити стабілізатор (але яким же методом, щоб він не втратив свої властивості)

    2 варіант - до посиніння шукати б/у стабілізатор

     

    Хто що (і де) порекомендує?

     

    Дякую