studebeker

Пользователь
  • Content Count

    750
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

studebeker last won the day on December 25 2020

studebeker had the most liked content!

Community Reputation

2 Обычный

About studebeker

  • Rank
    R-class
  • Birthday 02/20/1978

Старые поля

  • Модель
    639 115 cdi, ml w164
  • Настоящее имя
    Роман

Информация

  • Пол
    Мужчина
  • Город
    Львов

Recent Profile Visitors

972 profile views
  1. Може я провтикав то вибачаюсь на 163 нема ism молуля. На 164 є.
  2. Про що ви говорити гідроблок в акпп це механіка. Можна взагалі зняти блок управління акпп . І авто заведеться. І включиться передача з ударом. Але автомобіль поїде в аварійному режимі.
  3. Якій контакт в коробці? Там ism модуль керує переключенням передач.
  4. З Різдвом Всіх. Подивіться чи відображається датчик температури масла в акпп. Якщо ,не бачить температури масла в акпп, то запуску теж не буде. (Як варіант)
  5. Гудить підшипник, від удару.Заміна підшипника.
  6. Один двигун 4.7 , другий 5.5 . На обидвох стоять клапана . Так само і на 272 моторі стоїть цей клапан.Краще поїдьте до того, хто розуміється , і зробить те що треба.
  7. Або в вас, щось нашаманили, або вам лєнь заглянути туда. З заду мотора.
  8. A2722000031 . Мав би бути такий клапан. В заді гбц.
  9. Ви щось не туда дивитесь. Скиньте фото вашого клапана.
  10. Якщо в клапані розбухли резинкі, то слід задуматися про якість ОР. Клапан має три трубки. І його роль щоб перекрити подачу ОР до радіатора пічки. Коли включаєте кондиціонер на повну. ОР циркулює по другій трубці, якщо клапан закритий.
  11. Куплю такий блок. О99З24О62З
  12. На лівій гбц з заду, по ходу авто є клапан. Який перекриває рециркуляцію охолоджуючої рідини.
  13. Таку саму процедуру зробив з другим блоком сам( рестайл) теж ожив цей блок. Одна проблема , що не бачить лівої половини бака . На блоці роз'єм С . До нього підходять дроти з лівої і правої половини бака. З крайніх нижніх пінів прозвонюється до резисторів сигнал є на тестері. Провірив резистори на опір права половина показувала 3.3 Ком. А ліва скакали показники на тестері. Ризистори одинакові по маркіровці, що на ліву , що на праву сторону. Вирішив поміняти резистор. Знайшов в себе в боксі блок управління фарами від v class 447 . Вишукав тестером такий самий резистор по опору. Перепаяв його ,