studebeker

Пользователь
  • Content Count

    724
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Обычный

About studebeker

  • Rank
    R-class
  • Birthday 02/20/1978

Старые поля

  • Модель
    639 115 cdi, ml w164
  • Настоящее имя
    Роман

Информация

  • Пол
    Мужчина
  • Город
    Львов

Recent Profile Visitors

709 profile views
  1. Рейку зніміть . Так простіше буде. З правої сторони розділити на двоє. Перед тим зняти рульову тягу з наконечником.
  2. Ремні продаються не проблема. Точно не памятаю ,або 100 дол ,або 100 євро коштує.
  3. studebeker

    W164 OM642 Заводиться і глохне.

    Ні в тій заразі була проблема. A0061536028 . Поміняв і все стало на свої місця.
  4. Болти алюмінієві висверліть їх. Або просверліть дирку в зломаному болті і забийте туда біту . І пробуйте відкручувати.
  5. studebeker

    W164 OM642 Заводиться і глохне.

    Друже я Вам не ТИкаю і не розказую . Автомобіль вже давно поїхав. І проблему вирішив. Ремонтом автомобілів займаюсь давно . І великого майстра з себе не ставлю. Але і не встидаюсь запитати якоїсь поради на форумі. Всім гарного дня .
  6. Зніміть пильники рейки. Огляньте вал, на валу різьба. І гайка велика яку крутить ремінь , і гайка зміщає вал .
  7. Моторчик ставиться особливо. Спочатку на один болт. Потім остальні два. Таким способом натягується ремінь.
  8. Так всередині рейки зубчастий ремінь. І треба попасти шестерньою моторчика в ремінь. Якщо не попали , і звбрали все криво то подивіться чи не пошкодили ремінь. Чи не зірвало на ньому зуби.
  9. І чому фланець моторчика такий окислений? Де прокладка резинове кільце?
  10. Діло в тому що там на моторчику одні дирки с корпусом рейки співпадають ідеально. А другі три дирки чуть зміщені. Закрутити можна но болти підуть на перекос. Можливо неправильно хтось , колись зібрав. Закрутив не в ті дирки болти .