studebeker

Пользователь
  • Content Count

    679
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Обычный

About studebeker

  • Rank
    R-class
  • Birthday 02/20/1978

Старые поля

  • Модель
    639 115 cdi, ml w164
  • Настоящее имя
    Роман

Информация

  • Пол
    Мужчина
  • Город
    Львов

Recent Profile Visitors

526 profile views
  1. Можливо геометрія турбіни підклинює.
  2. Шкода. Але ніхто тим в поліції не буде займатися. Банк міг заблокувати карточку, а в поліції скажуть, що гроші перераховані добровільно.
  3. studebeker

    OM602.982 Регулировка угла опережения

    Може свічки накалу не працюють. Або тікає солярка назад.
  4. Якщо відключити фішку , на акпп на заведеній машині , то мала б поїхати в аварійному режимі на одній передачі?
  5. Це однозначно , попробую підкинути другий блок egs.
  6. Привіт. W211 3.2 дизель 2003 рік. Притянули його на шнурку. Проблема з акпп. На холодну передачі включаються , чути коли включаєш D іде нагрузка. Але трохи прогрівається і на переключення передач не реагує. Тобто на D або R тиснеш на газ оберти піднімаються до 1000 і все далі не піднімаються , може прорвати періодично до 2000 тис об. Але авто не їде. На паркінгу , або нейтральній газ реагує нормально до максимума. Помилки були збережені p2502 недостоверный сигнал или кп буксует,це в egs. І в моторнику висіла помилка 2228-001 управление кп egs неиспрвность 11. Помилки стерли результат 0. Блок egs сухий . Помилок нема. Коробка не реагує на включення передачі. На щитку приборів все відоражається. Що це може бути? На російських форумах читав про аналогічну проблему.
  7. Плата і гідроблок ставили другий, гідротранформатор тоже другий.
  8. Привіт. Щоб не плодити тем, напишу тут. W211 3.2 дизель 2003 рік. Притянули його на шнурку. Проблема з акпп. На холодну передачі включаються , чути коли включаєш D іде нагрузка. Але трохи прогрівається і на переключення передач не реагує. Тобто на D або R тиснеш на газ оберти піднімаються до 1000 і все далі не піднімаються , може прорвати періодично до 2000 тис об. Але авто не їде. На паркінгу , або нейтральній газ реагує нормально до максимума. Помилки були збережені p2502 недостоверный сигнал или кп буксует,це в egs. І в моторнику висіла помилка 2228-001 управление кп egs неиспрвность 11. Помилки стерли результат 0. Блок egs сухий . Помилок нема. Коробка не реагує на включення передачі. На щитку приборів все відоражається. Що це може бути? На російських форумах читав про аналогічну проблему.
  9. studebeker

    Тягне в право viano !!!

    Супорт не підклинює?
  10. Таких експерементів було декілька. Якщо треба , видаляєм програмно , механічно. Сажа , єгр ,чіп. На різних авто.
  11. Не працює та вставка з дирками. Починається регенерація і не закінчується. Диференціальний датчик тиску. З часом виходить з ладу.
  12. studebeker

    Проблемы с АБСи EDV

    Говорив тобі зразу , що десь пропадає живлення.
  13. Подібна ситуатіція була на одному мерсі А класу. Причина була в селекторі переключення передач.
  14. Так відключи його зовсім. І тоді дивитись дальше.
  15. studebeker

    Проблемы с АБСи EDV

    Стільки Вам говорять про провірку проводки під нагрузкою. Це саме просте.