-
Content Count
750 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
1
studebeker last won the day on December 25 2020
studebeker had the most liked content!
Community Reputation
2 ОбычныйAbout studebeker
-
Rank
R-class
- Birthday 02/20/1978
Старые поля
-
Модель
639 115 cdi, ml w164
-
Настоящее имя
Роман
Информация
-
Пол
Мужчина
-
Город
Львов
-
Срочно нужен совет. . Vito 639 Не заводится.
studebeker replied to джека's topic in Двигатели и навесное
Якого року авто ? -
Срочно нужен совет. . Vito 639 Не заводится.
studebeker replied to джека's topic in Двигатели и навесное
Може я провтикав то вибачаюсь на 163 нема ism молуля. На 164 є. -
Срочно нужен совет. . Vito 639 Не заводится.
studebeker replied to джека's topic in Двигатели и навесное
Про що ви говорити гідроблок в акпп це механіка. Можна взагалі зняти блок управління акпп . І авто заведеться. І включиться передача з ударом. Але автомобіль поїде в аварійному режимі. -
Срочно нужен совет. . Vito 639 Не заводится.
studebeker replied to джека's topic in Двигатели и навесное
Якій контакт в коробці? Там ism модуль керує переключенням передач. -
studebeker started following W164 M273 холодный воздух из печки, Срочно нужен совет. . Vito 639 Не заводится., W212 Гудит и стучит переднее, правое колесо. and 1 other
-
Срочно нужен совет. . Vito 639 Не заводится.
studebeker replied to джека's topic in Двигатели и навесное
З Різдвом Всіх. Подивіться чи відображається датчик температури масла в акпп. Якщо ,не бачить температури масла в акпп, то запуску теж не буде. (Як варіант) -
Гудить підшипник, від удару.Заміна підшипника.
-
Один двигун 4.7 , другий 5.5 . На обидвох стоять клапана . Так само і на 272 моторі стоїть цей клапан.Краще поїдьте до того, хто розуміється , і зробить те що треба.
-
Або в вас, щось нашаманили, або вам лєнь заглянути туда. З заду мотора.
-
A2722000031 . Мав би бути такий клапан. В заді гбц.
-
Ви щось не туда дивитесь. Скиньте фото вашого клапана.
-
Що саме на зустрічали?
-
Якщо в клапані розбухли резинкі, то слід задуматися про якість ОР. Клапан має три трубки. І його роль щоб перекрити подачу ОР до радіатора пічки. Коли включаєте кондиціонер на повну. ОР циркулює по другій трубці, якщо клапан закритий.
-
На лівій гбц з заду, по ходу авто є клапан. Який перекриває рециркуляцію охолоджуючої рідини.
-
Таку саму процедуру зробив з другим блоком сам( рестайл) теж ожив цей блок. Одна проблема , що не бачить лівої половини бака . На блоці роз'єм С . До нього підходять дроти з лівої і правої половини бака. З крайніх нижніх пінів прозвонюється до резисторів сигнал є на тестері. Провірив резистори на опір права половина показувала 3.3 Ком. А ліва скакали показники на тестері. Ризистори одинакові по маркіровці, що на ліву , що на праву сторону. Вирішив поміняти резистор. Знайшов в себе в боксі блок управління фарами від v class 447 . Вишукав тестером такий самий резистор по опору. Перепаяв його ,