heartbeat

W124 E320 95Року, Продаж/обмін На W210

22 posts in this topic

Усім доброго дня!

 

Продам свого красеня 1995 року народження з двигуном 3,2 на 5ст автоматі

Стан близький до ідеалу, так як з машиною за 2 роки багато чого робилося

Авто експлуатується кожного дня, тому за станом слідкую

 

Хочеться перейти на 210 рестайл 3,2бенз повний привід або 4,3 задній/повний привід, якщо хтось бажає мінятися на такі - можна розглядати, доплата буде моя

продаж не спішний

 

VIN

WDB1240321C256303

 

 

ціна 9500 долярів (продаж зовсім не спішний)

 

Тепер про авто

Комплектація спортлайн, підвіска звичайна (зі спортлайну лишились тільки ричаги та стабілізатори, салон, шильдики), редуктор з блокуванням

пробіг 314 ткм по приборці і постійно зростає :)

Комплектацію детально дивіться по він-коду, усе є і все працює

Багато того, що робилось з авто можна побачити у бортовому журналі на драйві2, ссилка на який знизу

http://www.drive2.ru...ercedes/417862/

 

На 31/10/2014 записаний на заміну мастила, фільтрів і прокладки клапанної кришки.

Майже увесь час обслуговувася на клубному СТО, масла тільки АРАЛовські

На найближчі пів року-рік вкладень не просить

 

Тепер коротко про те, що зроблено

- встановлено і якісно відрегульоване ГБО (розхід по місту не перевищує 16 літрів газу, якщо не відмовляти в педалюванні, іноді навіть буває 13-14 - спокійна їзда)

- поварений знизу і оброблений

- більшість ходової частини замінено

- замінені передні крила (оригінал)

- перекрашений обвіс в колір кузова

- відреставрована проводка двигуна

- переставив АКПП, яка пройшла відновлення на заводі МБ у німеччині

- задня банка вихлору АМеГе (+5 до породистості)

- багато іншого

 

у вартість також входить шнур і програма для комп"ютерної діагностики даного двигуна, а також багато приданного:)

 

Авто уже перевзуте на зиму

 

Звертайтесь, питайте, дивіться

Телефон у підписі

Він номер зверху

 

фото знизу:)

2e4a031c0294.jpgfaf8fbd4f07e.jpgd2d030f92b64.jpgc886be695946.jpg2cd47b047c27.jpgc66c82049958.jpg17998ad6881f.jpg4b202b25cbc9.jpgeb9d2588cb22.jpg212626ecf5f1.jpge940f92b24ef.jpg9c007ccfbaf6.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Долго думал о цене, но когда увидел подлокотник от жигуля - все стало на места

Share this post


Link to post
Share on other sites

Долго думал о цене, но когда увидел подлокотник от жигуля - все стало на места

 

1. Підлокотника з заводу не було

2. Різати шкіру крісла, щоб вкрутити мерсопоручень якось не хотілось, який крім поручня більш ніяких функцій немає

3. Встановлений підлокотник був ще до мене, добре, що хоч не в крокодилячу шкіру затянули, а візерунок дуже схожий на візерунок шпону дерева в салоні

4. В кладовці валяється таксістський підлокотник, який лінь, або немає часу встановити

 

якщо люди оцінюють апарат тільки по зовнішньому вигляду підлокотника, то я таким навіть і продавати не буду:)

чи можливо ви весь салон бачили і оцінили, що підлокотник в самому кращому стані і взагалі не вписується в цей салон...

 

демонтаж того підлокотника займе власнику 2хв, монтаж нового 10хв, якщо буде бажання... теж збирався це все робити після покупки так як це колхоз, але так і руки до цього не дійшли

 

про ціну не ваша задача думати, а реального покупця:)

Edited by heartbeat

Share this post


Link to post
Share on other sites

якщо люди оцінюють апарат тільки по зовнішньому вигляду підлокотника

А як ще оцінювати, як не зовнішньо? Це ж перше враження. Ви ж виставили авто тут на форумі, то отримуйте коментарі. І щоб не різало око - встановіть вже його. це робиться рівно в 5 секунд з перекуром :) До речі, підлокотник з таксі більш зручний і функціональний - бо там велика скриня :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

А як ще оцінювати, як не зовнішньо? Це ж перше враження. Ви ж виставили авто тут на форумі, то отримуйте коментарі. І щоб не різало око - встановіть вже його. це робиться рівно в 5 секунд з перекуром :) До речі, підлокотник з таксі більш зручний і функціональний - бо там велика скриня :)

 

тому саме такий і шукав і знайшов...

проти коментів нічого не маю, але обсуждати колхоз, який знімається за 5 секунд...

 

я ж сказав, що згоден, що колхоз, хто захоче, той і зніме... мені поки що не до того... я з ним зараз їжджу і рука на ньому лежить і в ньому куча барахла лежить

Share this post


Link to post
Share on other sites

Газ Вам конечно ставили люди без особой фантазии. Почти уверен, газом вы недовольны, установщики которые такое «тулят» не смогут грамотно настроить довольно сложный газовый ЭБУ Зенит.

Share this post


Link to post
Share on other sites

А як ще оцінювати, як не зовнішньо? Це ж перше враження. Ви ж виставили авто тут на форумі, то отримуйте коментарі. І щоб не різало око - встановіть вже його. це робиться рівно в 5 секунд з перекуром :) До речі, підлокотник з таксі більш зручний і функціональний - бо там велика скриня :)

 

він то більший той підлокітник, але він і твердіший, бо там поролончик тоненький на кришці і все :pleasantry:

гарна машинка, крім підлокітника бачу передні сидіння спортлайн у гарному стані, та й комплектуха не з бідних!

 

а зовнішній вигляд двигуна дає підстави казати про його невеликий пробіг та те що його не перегрівали.

 

так шо комусь повезе якщо реально буде брати а ціна то діло вже реального покупця і продавця

Edited by iVano

Share this post


Link to post
Share on other sites

это 210 вас должен доплатить исходя из вашей цены?

Share this post


Link to post
Share on other sites

это 210 вас должен доплатить исходя из вашей цены?

Выходит что да :) хотя...все зависит от самого 210. Да простит меня автор, вот его цитата

переночував з думкою про продаж' date=' поправив ціну на більш адекватну для такого стану і комплектації:)[/quote']

Всем мира и добра.

Share this post


Link to post
Share on other sites

прекращаем колкости и замечания(и "коментарі" тем более!)

участникам устное предупреждение

далее только по теме

спс

Share this post


Link to post
Share on other sites

Газ Вам конечно ставили люди без особой фантазии. Почти уверен, газом вы недовольны, установщики которые такое «тулят» не смогут грамотно настроить довольно сложный газовый ЭБУ Зенит.

 

установщики такі собі... якщо їм пальцем тикати, то і машинка їде...

 

місяць назад по гарантії замінив редуктор на КМЕ Голд (до цього був томасенто арктік, то от тоді газом був не довольний), трошки піднастроїли при моєму строгому нагляді і тепер газом більш, аніж задоволений... по установці є певні нюанси, але вони не критичні, і відносно на них можна закривати очі, так як основні нюанси при установці відповідають вимогам і правильне налаштування зроблене...

Зеніт, як на мене то не сильно складна система, навіть сам у ній розібрався... якщо щось стане з часом не подобатися, то сам буду налаштовувати... благо у мене є чим читати ріалтайм дату з бензомізків...

 

Выходит что да :) хотя...все зависит от самого 210. Да простит меня автор, вот его цитата

Всем мира и добра.

гарний 210 як і гарний 124тий коштує грошей... кому як не вам, мерсоводам, це знати...

якщо і по цій ціні піде, то мінімум, який прийдеться заплатити за хороший 210 це 2-3к зелені... і за рестайл - це мінімум

 

А ціну поміняв щоб був час одуматися від продажу конкретного екземплару124того...

Edited by heartbeat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Як і було написано, сьогодні з"їздив на ТО + заміну ремня (контінентал) і прокладки клапанної кришки (Елрінг)

Масло Арал Блю Тронік 10в-40

 

Стара прокладка була розірвана, відповідно тудою і підтікало (мабуть не якісно поставлена)

 

753047f36175.jpg

005dc12ca1ee.jpg

9a20ae8a952a.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

У вас на фото Томасетто Арктик, но такое подключение редуктора это просто надругательство над здравым смыслом, ему будет холодно при большом расходе газа и зимой, тем самым снижая его производительность. При таких условиях систему будет сложно настроить. У вас странные установщик которые выбрали странный комплект, ставить Зенит Про в сочетании с форсунками Валтек тип30.

 

На Е320 уже больше 4х лет стоит Арктик, доволен этим редуктором, его производительности вполне хватает. такой де редуктор стоял и на Ауди А6 2,8л. Правда нынешние Томасики уже не могут похвастаться прежним ресурсом мембран.

У Золотого КМЕ очень большой запас по производительности, Серебряного вполне хватает для М104.

Share this post


Link to post
Share on other sites

У вас на фото Томасетто Арктик, но такое подключение редуктора это просто надругательство над здравым смыслом, ему будет холодно при большом расходе газа и зимой, тем самым снижая его производительность. При таких условиях систему будет сложно настроить. У вас странные установщик которые выбрали странный комплект, ставить Зенит Про в сочетании с форсунками Валтек тип30.

 

На Е320 уже больше 4х лет стоит Арктик, доволен этим редуктором, его производительности вполне хватает. такой де редуктор стоял и на Ауди А6 2,8л. Правда нынешние Томасики уже не могут похвастаться прежним ресурсом мембран.

У Золотого КМЕ очень большой запас по производительности, Серебряного вполне хватает для М104.

 

фото з гбо трошки старе... зараз КМЕ золото....

підключення редуктора стандартне, паралельно пічці з додатковим насосом для контура редкутора, інших варіантів для 124того не існує ...

на сайті томасетто пише, що Арктик розрахований до 120кВт, відповідно для 320того зі 167 кВт його до 2 тис обертів можливо і вистачає, а от 3,5 тис обертів + то дуже мало...

Поставив КМЕ Голд і всі проблеми відпали...

 

Можливо у вас Антарктик? там по заявам до 240 кВт...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Нет, на моей машине стоит редуктор АТ-09 Arctic (вход жидкой фазы 8мм), на сайте производителя указано, что эта модель для моторов мощностью 120-240ph. Производительность редуктора зависит от температуры газа на входе. Поэтому при -20 и -25 градусах Цельсия производительность будет указана разная.

Мотор моей машины должен развивать максимум 160кВт (220лс.), естественно, что после 19лет эксплуатации «пылу» у него поубавилось.

 

Что касается подключения редуктора, то оно стандартное, параллельно печки и без дополнительного электрического циркуляционного насоса, редуктор стоит на уровне бока цилиндров, а шланги не описывают «в небе радугу». За счет этого достигнут хороший проток жидкости, редуктор так же закрыт от воздушных потоков. Стабильность давления и производительность очень важна, так как у меня Stag 300-6, а всевозможные коррекции, не самая сильная сторона его программного обеспечения. Отчасти из-за этого, но больше из-за того что стоят форсунки Валтек тип30 в ЭБУ установлен автоматический переход с газа на бензин при частоте вращения коленвала 3800 об/мин. Это обеспечивает хорошую отдачу мотора по мощности и не вызывает перегрева седел выпускных клапанов на высоких оборотах. Безусловно, если бы устанавливал ГБО в 2012году или позже, то мой выбор пал на форсунки OMVL.

 

Если Вам не хватило производительности АТ-09 Arctic с дополнительным электрическим циркуляционным насосом, то причину этого вижу в ошибке выбора значения давления и диаметры калиброванных отверстий в дюзах. Часто установщики не хотят рассверливать отверстия, а просто увеличивают давление газа. Еще одной причиной может быть калибровка форсунок Валтек тип30, эту процедуру следует проводить каждые 20тыс, а через 40-60тыс км проводить замену штока и его пружины. На их ресурс влияет и способ установки, все что отличается от вертикали снижает их ресурс.

Edited by midaV

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ребята!

тема о продаже авто!

Вы как Меркель с Порошенко-проводите газовые консультации.

Ёще раз не по теме-закрою её и не "дрогнут руки"...

Edited by s_benia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Нет, на моей машине стоит редуктор АТ-09 Arctic (вход жидкой фазы 8мм), на сайте производителя указано, что эта модель для моторов мощностью 120-240ph. Производительность редуктора зависит от температуры газа на входе. Поэтому при -20 и -25 градусах Цельсия производительность будет указана разная.

Мотор моей машины должен развивать максимум 160кВт (220лс.), естественно, что после 19лет эксплуатации «пылу» у него поубавилось.

 

Что касается подключения редуктора, то оно стандартное, параллельно печки и без дополнительного электрического циркуляционного насоса, редуктор стоит на уровне бока цилиндров, а шланги не описывают «в небе радугу». За счет этого достигнут хороший проток жидкости, редуктор так же закрыт от воздушных потоков. Стабильность давления и производительность очень важна, так как у меня Stag 300-6, а всевозможные коррекции, не самая сильная сторона его программного обеспечения. Отчасти из-за этого, но больше из-за того что стоят форсунки Валтек тип30 в ЭБУ установлен автоматический переход с газа на бензин при частоте вращения коленвала 3800 об/мин. Это обеспечивает хорошую отдачу мотора по мощности и не вызывает перегрева седел выпускных клапанов на высоких оборотах. Безусловно, если бы устанавливал ГБО в 2012году или позже, то мой выбор пал на форсунки OMVL.

 

Если Вам не хватило производительности АТ-09 Arctic с дополнительным электрическим циркуляционным насосом, то причину этого вижу в ошибке выбора значения давления и диаметры калиброванных отверстий в дюзах. Часто установщики не хотят рассверливать отверстия, а просто увеличивают давление газа. Еще одной причиной может быть калибровка форсунок Валтек тип30, эту процедуру следует проводить каждые 20тыс, а через 40-60тыс км проводить замену штока и его пружины. На их ресурс влияет и способ установки, все что отличается от вертикали снижает их ресурс.

1. Тиск 1,15 на виході

2. діаметр жиклера 2,5мм

3. перевірялись форсунки тисяч 7 назад

4. АТ-09 - захолодав і від того біднило суміш... КМЄ встановлений трошки нижче, траса 8мм, не холоне

 

Зрозумів... подальше обговорення гбо на мерседесі пропоную перенести в окрему тему

Edited by heartbeat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Сразу же вам написал, что на фото место для редуктора выбрано неправильно. На вашей машине установщик просто учился. Если бы попали в руки профессионала, то избежали бы поездок к установщику.

Share this post


Link to post
Share on other sites

А кому то не доходит...midaV

при всём уважении + 1.

спс

Edited by s_benia

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Тиск 1,15 на виході

2. діаметр жиклера 2,5мм

3. перевірялись форсунки тисяч 7 назад

4. АТ-09 - захолодав і від того біднило суміш... КМЄ встановлений трошки нижче, траса 8мм, не холоне

 

Зрозумів... подальше обговорення гбо на мерседесі пропоную перенести в окрему тему

тем более что их куча

Edited by s_benia

Share this post


Link to post
Share on other sites

С данным автомобилем знаком, достойный аппарат, своих денег стоит, удачи в продаже!

Владельцу отдельный респект за отношение к авто.

P.S.: Слава, одумайся!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

С данным автомобилем знаком, достойный аппарат, своих денег стоит, удачи в продаже!

Владельцу отдельный респект за отношение к авто.

P.S.: Слава, одумайся!!!

Рома, тому й таку ціну поставив, щоб встигнути одуматися, за дешевше я не зовсім готовий з ним розстатися, та й потреби немає, так як їздить кожен день і радує, а заміна на 210 то просто порив такий періодичний, тільки от про повний привід на 210 задумався, бо він там так організований, то не дай бог щось там треба буде обслужити:)...

чим далі тим менше хочеться продавати :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.