Svyatoslavaraga

Збільшення Потужності Ом606 Turbo

44 posts in this topic

Двигун ом606.961 турбо дизель з електронним ТНВД. Заводські показники - 177к.с. і 330 нМ. Номер ебу: Bosch 0 280 001 753.

Потрібно підняти потужність приблизно до 220 сил і 450 моменту.

Після куріння наших і зарубіжних форумів вдалося з*ясувати:

- даний двигун тримає до 500 сил на стандартному залізі!;

- плунжерна пара в діаметрі 6 мм;

- турбіна ккк к14, є трохи малою для даного двигуна і ставилась в основному на 1.9 та 2.5л;

- просто чіп-тюнінг дає прибавку потужності до 205 сил і 380нМ;

Хто може порадити як підняти потужність? В Останню чергу хочу лізти до ТНВД і міняти елементи на 7 чи 8 мм. Кажуть що можна поставити турбіну від w210 3.2 cdi або з бмв е39 3.0d, але виникає питання хто це все потім зможе настроїти. Взагалі якого результату можна досягти на даному ТНВД. Може замінити інтеркуллер, менш задушений вихлоп?

Буду вдячний за будь-які поради.

Share this post


Link to post
Share on other sites

все что ты написал мы перепробовали и вернулись назад потому что нет у нас толком чтобы комплексом кто занимался, хочешь усть у меня турбина с 2,7 сди с МЛ163, 150 тыш пробега поставь дуть лудше будет

Share this post


Link to post
Share on other sites

все что ты написал мы перепробовали и вернулись назад потому что нет у нас толком чтобы комплексом кто занимался, хочешь усть у меня турбина с 2,7 сди с МЛ163, 150 тыш пробега поставь дуть лудше будет

Доставити залізо не проблема для мене. Ця турбіна надує більше повітря, але хто нею буде керувати і де взяти більше палива?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Доставити залізо не проблема для мене. Ця турбіна надує більше повітря, але хто нею буде керувати і де взяти більше палива?

 

до определенных показателей еше спаритьцо а больше нет, тут надо турбино, и тнвд больше хотростей нету.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ТНВД лиє дизель по сигналу ЕБУ, значить потрібно знайти чіп-тюнера який вижме максимум з цього ТНВД, і якщо розвинути цей максимум не дозволить турбіна - останню під заміну. І правильна настройка дизеля - це з врізанням датчика EGT в випускний коллектор щоб слідкувати за температурою, а не просто залити хто-зна яку прошивку...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Так а навіщо з дизеля болід F1 ліпити?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Двигун ом606.961 турбо дизель з електронним ТНВД. Заводські показники - 177к.с. і 330 нМ. Номер ебу: Bosch 0 280 001 753.

Потрібно підняти потужність приблизно до 220 сил і 450 моменту.

Після куріння наших і зарубіжних форумів вдалося з*ясувати:

- даний двигун тримає до 500 сил на стандартному залізі!;

- плунжерна пара в діаметрі 6 мм;

- турбіна ккк к14, є трохи малою для даного двигуна і ставилась в основному на 1.9 та 2.5л;

- просто чіп-тюнінг дає прибавку потужності до 205 сил і 380нМ;

Хто може порадити як підняти потужність? В Останню чергу хочу лізти до ТНВД і міняти елементи на 7 чи 8 мм. Кажуть що можна поставити турбіну від w210 3.2 cdi або з бмв е39 3.0d, але виникає питання хто це все потім зможе настроїти. Взагалі якого результату можна досягти на даному ТНВД. Може замінити інтеркуллер, менш задушений вихлоп?

Буду вдячний за будь-які поради.

Мы на 606 ставили 603 вал и короткие шатуны(обьем где-то 3.4 вышел).Приводили в расчетную величину СЖ и ставили доработанный ТНВД с 3.5.Дули вроде 1.2 или 1.3,точно уже не помню(турбина тоже с 3.5).На автомате срывало в букс практически на любой передаче.На диностенд хозяин не ездил,сказал,что его и так все устраивает.Расчетная там далеко за 200. Когда 124 3.2 бензин пытался потягаться,то потерялся в зеркале очень быстро.Правда все это в W123 вкрячено.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мы на 606 ставили 603 вал и короткие шатуны(обьем где-то 3.4 вышел).Приводили в расчетную величину СЖ и ставили доработанный ТНВД с 3.5.Дули вроде 1.2 или 1.3,точно уже не помню(турбина тоже с 3.5).На автомате срывало в букс практически на любой передаче.На диностенд хозяин не ездил,сказал,что его и так все устраивает.Расчетная там далеко за 200. Когда 124 3.2 бензин пытался потягаться,то потерялся в зеркале очень быстро.Правда все это в W123 вкрячено.

ТНВД з 3.5 механічний, і там плунжерна пара здається 5.5мм, можна переставити з 606-го тнвд 6-ти мм елементи (що ви напевно і зробили).

Автомат стояв 722.608?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Так а навіщо з дизеля болід F1 ліпити?

220 сил це не болід Ф1, а хотіння бути рівними хочаб по потужності з сучасними дизелями.

Share this post


Link to post
Share on other sites

220 сил це не болід Ф1, а хотіння бути рівними хочаб по потужності з сучасними дизелями.

Но это будет сильно в ущерб экономии.В современных дизелях совсем другое смесеобразование .Все что сделано 606ТД это потолок для форкамерных дизелей,он по своим характеристикам и так почти доходит до двигателей с прямым впрыском .Единственное что можно сделать для такого двигателя это поставить турбину с изменяемой геометрией лопаток (например от 2.7-3.2 cdi) это уменьшит турбояму и еще поднимет крутящий момент на низах, но тут стает проблема в управлении турбиной . Edited by 250td

Share this post


Link to post
Share on other sites

ТНВД з 3.5 механічний, і там плунжерна пара здається 5.5мм, можна переставити з 606-го тнвд 6-ти мм елементи (що ви напевно і зробили).

Автомат стояв 722.608?

722.3

Share this post


Link to post
Share on other sites

722.3

а в мене стоїть 722.6, який не буде працювати з механічним ТНВД, тому з паливним не хочу робити маніпуляцій...

Share this post


Link to post
Share on other sites

В мене виникло таке питання, ТНВД має вал який керує плунжерами, так от може хто знає чи ЕБУ повертає його (при максимальній нагрузці) в максимальне положення, чи там ще є невеликий запас щоб трохи більше налити на максимальних обертах?

Share this post


Link to post
Share on other sites

В мене виникло таке питання, ТНВД має вал який керує плунжерами, так от може хто знає чи ЕБУ повертає його (при максимальній нагрузці) в максимальне положення, чи там ще є невеликий запас щоб трохи більше налити на максимальних обертах?

Там не вал,а рейка которую не поворачивают а двигают.Возможность есть увеличить максимальную подачу,только зачем? Ваша цель переделки достигнуть увеличения мощности любой ценой? Если да, то вперед ,меняйте турбину на более производительную,увеличивайте давление наддува и получите свои 250 л.с. Только нормально ездить на таком двигателе не получится,на малых оборотах у него не будет мощности ,а на больших соляру будет жрать "ведрами" и проживет этот двигатель совсем недолго. Edited by 250td

Share this post


Link to post
Share on other sites

Там не вал,а рейка которую не поворачивают а двигают.Возможность есть увеличить максимальную подачу,только зачем? Ваша цель переделки достигнуть увеличения мощности любой ценой? Если да, то вперед ,меняйте турбину на более производительную,увеличивайте давление наддува и получите свои 250 л.с. Только нормально ездить на таком двигателе не получится,на малых оборотах у него не будет мощности ,а на больших соляру будет жрать "ведрами" и проживет этот двигатель совсем недолго.

Я ж не кажу поставити турбіну в 2 рази більшою, яка буде надуватись тільки після 4-х тис... Я згадував про турбіни з двигунів таких самих об'ємів - бмв е39 3.0 або w210 3.2, які мають прекрасну тягу на низах. Не спорю що при ''тапку до підлоги'' двигун буде їсти більше дизеля, так як потужність не береться з повітря, але при нормальній їзді розхід має залишитись таким самим (я ж не хочу міняти плунжера більшого діаметру і дурити ебу). Все діло в грамотній настройці, з якою я так розумію в нас проблеми... Максимум що можуть зробити чіп-тюнери це залити готову прошивку...

Share this post


Link to post
Share on other sites

І ще я не вірю що двигун який витримує таке

скоро помре від 220-ти сил, скорше вже навернеться АКПП.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Почитайте внимательно,что я Вам писал раньше.Замена турбины на более совершенную даст только уменьшение турбоямы.Увеличить мощность этого двигателя и оставить его относительно экономным невозможно из за системы его смесеобразования. Почиайте литературу о конструкции современных двигателях ,особенно о системах подачи топлива и все Вам станет ясно.

Share this post


Link to post
Share on other sites

І ще я не вірю що двигун який витримує таке

скоро помре від 220-ти сил, скорше вже навернеться АКПП.

такий розгін це прям фантастика якась. як на мене, то нереально

Share this post


Link to post
Share on other sites

І ще я не вірю що двигун який витримує таке

скоро помре від 220-ти сил, скорше вже навернеться АКПП.

ця акпп тримаэ 400 коняк......

 

І ще я не вірю що двигун який витримує таке

скоро помре від 220-ти сил, скорше вже навернеться АКПП.

монтаж..... ніде не видно що машина їде

Share this post


Link to post
Share on other sites

ця акпп тримаэ 400 коняк......

 

монтаж..... ніде не видно що машина їде

акпп помирає не від коняк а від моменту, і більше як 450 моменту для акпп саме 722.608 не дуже добре. наприклод акпп від 3.2 сді тримає вже 570 моменту.

ні не монтаж

на якомусь форумі є тема як будувався цей автомобіль

Edited by Svyatoslavaraga

Share this post


Link to post
Share on other sites

вот еще есть ссылки

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Почитайте внимательно,что я Вам писал раньше.Замена турбины на более совершенную даст только уменьшение турбоямы.Увеличить мощность этого двигателя и оставить его относительно экономным невозможно из за системы его смесеобразования. Почиайте литературу о конструкции современных двигателях ,особенно о системах подачи топлива и все Вам станет ясно.

Я знаю як працюють системи common rail і нічого складного в них немає, це щось на подобі 20-річного інжектора з великим тиском в рампі. Так ця система економічніша, точніша і потужніша.

Неможливо залишити відносно економічним? на механічному ТНВД ТАК! в мене всім керує ебу (подачею палива і турбіною) і думаю після нормальної настройки воно має добре запрацювати.

Дальше що я напишу це лише мої припущення, поправте якщо не правий: з ебу йде вольтаж на ТНВД враховуючи значення датчика положення педалі і МАП-сенсора, ТНВД в свою чергу рухає рейкою і змінює подачу палива. То чому не можна на низьких нагрузках залишити її незмінною, і на високих збільшити вольтаж і заставити турбіну надути більше?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Если очень коротко сказать то причина по которой двигатели с системой впрыска common rail мощнее и экономичней ,та что топливо в этом двигателе сгорает "полнее и правильнее". Если форкамерному двигателю дать больше количество топлива и воздуха чем проектировалось изначально он тоже выдаст большую мощность , но при этом :1) выделится большое количество тепла на которое не рассчитывался двигатель, 2) возникнут нагрузки на ЦПГ на которые тоже не рассчитывался двигатель + эти нагрузки не будут в прямой зависимости от количества топлива а намного больше из за того что топливная аппаратура и камеры сгорания не предназначены для такого количества смеси и работать будут уже не совсем корректно .И чтобы получить мощность такую ка получают в двигателях с системой common rail форкамерному придется сжечь топлива на 30-50% больше в зависимости от режима работы .Абсолютно нельзя сравнивать принцип работы системы common rai с бензиновым инжектором.Основное отличие системы впрыска common rai от фокамерной это: в 10-15 раз больше давление впрыска ,впрыск топлива несколькими порциями , камера сгорания не в головке а непосредственно поршне,точность подачи количества топлива ,точность впрыска во времени.

Share this post


Link to post
Share on other sites

на Драйв 2. ру есть паренёк, он шведам или голанцем отдавал свой ТНВД они ему настраивали на стенде увеличение мощности.. пообщайтесь там- может помогут

Share this post


Link to post
Share on other sites

Если очень коротко сказать то причина по которой двигатели с системой впрыска common rail мощнее и экономичней ,та что топливо в этом двигателе сгорает "полнее и правильнее". Если форкамерному двигателю дать больше количество топлива и воздуха чем проектировалось изначально он тоже выдаст большую мощность , но при этом :1) выделится большое количество тепла на которое не рассчитывался двигатель, 2) возникнут нагрузки на ЦПГ на которые тоже не рассчитывался двигатель + эти нагрузки не будут в прямой зависимости от количества топлива а намного больше из за того что топливная аппаратура и камеры сгорания не предназначены для такого количества смеси и работать будут уже не совсем корректно .И чтобы получить мощность такую ка получают в двигателях с системой common rail форкамерному придется сжечь топлива на 30-50% больше в зависимости от режима работы .Абсолютно нельзя сравнивать принцип работы системы common rai с бензиновым инжектором.Основное отличие системы впрыска common rai от фокамерной это: в 10-15 раз больше давление впрыска ,впрыск топлива несколькими порциями , камера сгорания не в головке а непосредственно поршне,точность подачи количества топлива ,точность впрыска во времени.

Валерій, ми один одному розказуєм те що самі знаємо, тема не про це....

Зараз стоїть питання як додати потужності 606-му двигуні на електронному ТНВД не розбираючи останній (економічність і ресурс не рахуємо). Чіп-ом можна підняти до 205. Де взяти ще хочаб 15 (якщо паливний ще дозволить)?

Варіанти:

1) рівнодовгий коллектор http://www.ebay.com/itm/Om606-Om605-Stainless-Manifold-/331445047888?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4d2baa1250

2) більший інтеркуллер і пайпінг

3) менш задушений вихлоп після турбіни

4) заміна турбіни

Чи є хочаб в 1-му сенс, чи 205 к.с. це межа для ТНВД?

 

на Драйв 2. ру есть паренёк, он шведам или голанцем отдавал свой ТНВД они ему настраивали на стенде увеличение мощности.. пообщайтесь там- может помогут

Бачив його, з ТНВД маніпуляцій робити не хочу.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.