Nel Posted February 10, 2017 Share Posted February 10, 2017 Викладу дослівно скаргу, яку сьогодні надіслав на адресу Нової Пошти. "Згідно накладної 59998042008311 вантаж було відправлено з Луцька в Іваничі з післяплатою 950 грн. В понеділок 06.02.2017р. отримувач вантажу повідомив мені по телефону, що вантаж отримав, все добре. Не дочекавшись СМС про Форпост, зайшов на сайт НП та побачив, що вантаж ще не отриманий, та, по ідеї вже йшло платне зберігання понад 5 днів. Примітно, що не надходили СМС, що мій вантаж не забирають і ніхто до мене не телефонував з працівників НП. В четвер 09.02.2017 я зателефонував на гарячу лінію за роз"ясненнями. Мені повідомили що в цей день вантаж просканований, як не забраний. НОНСЕНС. Клієнт ще в понеділок подякував за якість вантажу, а в четвер він ще не забраний? В той самий вечір 09.02.2017р. я оформив повернення вантажу. На наступний день 10.02.2017р. в 9,17 год. вантаж отриманий. Так, завтра 11.02.2017р. я отримаю свій Форпост. Але я його міг отримати ще 07.02.17р. Отже, питання: 1.Чи оплачене платне зберігання вантажу? 2.Коли отримали вантаж, 06.02.17 чи 10.02.17р.? (Враховуючи що на НП скрізь є камери, це не складно буде відслідкувати). 3.Чи сходилась "каса" у керівника відділення?( Я так розумію, що кошти були отримані 06.02.2017, однак по касі не були проведені, і ними хтось користувався поки я не оформив повернення). Дякую. Успіхів." Link to comment Share on other sites More sharing options...
Александрs Posted February 11, 2017 Share Posted February 11, 2017 Легко отделался ))) Хорошего настроения ))) ПОЛЬЗУЙТЕСЬ НОВОЙ ПОЧТОЙ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
studebeker Posted February 12, 2017 Share Posted February 12, 2017 Замітьте ще одне , як сума маленька то скоро повертають. А як кілька тисяч то як довго ідуть гроші , тим форпостом. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts