UT4UEH

Уничтожены номер кузова и табличка.

5 posts in this topic

Pinned posts

Был угнан автомобиль Mercedes-Benz 230, Кузов w124 1985г. Автомобиль через некоторое время был найден. Мне позвонили и попросили подъехать в милицию, при осмотре и опознании авто выяснилось, что у автомобиля отсутствует табличка заводская под капотом и уничтожен заводской номер(вырезан). Какие мои дальнейшие действия с этим авто? Как эксплуатировать?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Закон N3855 запрещает  эксплуатацию транспортных средств без идентифицирующих номеров на кузове.

 

Вы можете забрать свой автомобиль (со справками) и законсервировать его, сделать домашний музей одного автомобиля. 

Как альтернатива, это проработать вариант замены кузова, привезя под документы, например 210-й. 

 

 

В 90-е годы, была популярной схема "фиктивного угона", когда "угонялся" собственный автомобиль, на котором уничтожались номера кузова. Когда машина находилась,  в техпаспорт вносилась отметка - номер кузова БН. Под эти документы можно завозить сколько угодно автомобилей.  В дополнении к  этому писали заявление, что свидетельство о регистрации утеряно, тогда выдавалась копия. Так можно было  до бесконечности получать копии и терять их, имея на руках десяток техпаспартов с номером кузова БН.

Но с этой схемой уже давно покончили. Даже тогда,  автомобили с безномерными кузовами были проблемными. Их нельзя было легально перепродать и переоформить на нового собственника, но их было позволено эксплуатировать. Но закон N3855 покончил и с этим.  

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 часов назад, UT4UEH сказал:

Был угнан автомобиль Mercedes-Benz 230, Кузов w124 1985г. Автомобиль через некоторое время был найден. Мне позвонили и попросили подъехать в милицию, при осмотре и опознании авто выяснилось, что у автомобиля отсутствует табличка заводская под капотом и уничтожен заводской номер(вырезан). Какие мои дальнейшие действия с этим авто? Как эксплуатировать?

 

Вам прямая дорога в САНТОДОР, Харьковский НИИ Судебных Экспертиз или тому подобную организацию для нанесения VIN-кода. Предварительно нужно с ними связаться и поинтересоваться возможно понадобятся какие-то документы из материалов уголовного дела.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Процедура нанесения дублирующего  VIN весьма сомнительная с экономической точки зрения, но теоретически возможна.  

 

 

Основний перелік підстав, за якими допускається дублювання первинних і нанесення присвоєних спеціальних індивідуальних ідентифікаційних номерів на транспортні засоби (ТЗ), згідно із п. 15 Порядку державної реєстрації (перереєстрації), затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 7 вересня 1998 р. № 1388 (зі змінами і доповненнями), такий:

ТЗ виробництва СРСР і країн СНД до 2000 р. виготовлення, на яких заводами-виробниками не передбачене нанесення ідентифікаційних номерів на невід’ємних металевих складових частинах кузова (рами, шасі);

ТЗ, самостійно сконструйовані та виготовлені в Україні і не мають ідентифікаційного номера;

ТЗ з ідентифікаційними номерами, втраченими внаслідок значного впливу корозії на поверхню номерної площадки при їх тривалій експлуатації;

ТЗ, повернені правоохоронними органами законному власникові після вилучення з незаконного володіння зі знищеними (видаленими) ідентифікаційними номерами;

ТЗ, які конфісковано на користь держави зі знищеними (видаленими) чи пошкодженими ідентифікаційними номерами;

ТЗ  з  ідентифікаційними номерами, втраченими внаслідок проведення ремонтно-відновлювальних робіт у  законному порядку.

 

Дублюючий номер – це повторне механічне відтворення (відновлення) на не від’ємних металевих складових частинах кузова (шасі, рами) пошкодженого (знищеного) первинного заводського ідентифікаційного номера транспортного засобу за окремо встановленим МВС України нормативним Порядком.

 

Дублювання первинного і нанесення спеціальних індивідуальних ідентифікаційних номерів проводяться відповідно до вимог Стандарту МВС України СОУ 78-45-012-2007 і допускаються лише в тому випадку, коли трасологічними, а також іншими доступними для фахівців методами і засобами встановити первинний (заводський) ідентифікаційний номер неможливо, а сліди умисного знищення (пошкодження) знаків ідентифікаційного номера відсутні. Якщо спеціальним дослідженням буде встановлено, що номероносійні деталі досліджуваного безномерного автотранспортного засобу належать іншому автомобілю (нерозмитненому донору тощо), Головний сервісний центр МВС має право відмовити у видачі заявнику Висновку (дозволу) на дублювання первинного чи нанесення присвоєного спеціального індивідуального ідентифікаційного номеру.

 

Підстави для нанесення дублюючих та спеціальних номерів ДТЗ.

 1.1. Звернення власника ТЗ із заявою про пошкодження ідентифікаційного номера (кузова, шасі, рами) внаслідок впливу корозії на поверхню номерної площадки;

 1.2. Виявлення співробітниками ТСЦ при проведені реєстраційних операцій  пошкоджень ідентифікаційних номерів (кузова, шасі, рами) викликаних впливом корозії на поверхню номерної площадки;

1.3.Повернення знайденого правоохоронними органами ДТЗ власникові після незаконного заволодіння (крадіжки), коли первинний заводський ідентифікаційний номер (кузова, шасі, рами) змінено, пошкоджено або знищено кустарним способом;

1.4.Тотальне, (що не підлягає відновленню та потребує заміни) пошкодження номеронесучих складових частин кузова (шасі, рами) ДТЗ внаслідок дорожньо - транспортної пригоди та наявність достатніх підстав щодо їх заміни на без номерні в установленому порядку;

1.5. Випадкове (необережне) пошкодження знаків ідентифікаційного номера (кузова, шасі, рами) ДТЗ при проведені ремонтно-відновлюваних робіт;

1.6. При виявлені ідентифікаційного номера (кузова, шасі, рами) ДТЗ з ознаками його нанесення з заводськими дефектами;

1.7. У випадку, коли заводом виробником не передбачено нанесення ідентифікаційного номера (кузова, шасі, рами) на тілі металу невід’ємних металевих складових частинах кузова ДТЗ.

Правові умови нанесення дублюючих та спеціальних номерів ДТЗ:

2.1. ДТЗ, відносно яких є правові підстави для дублювання ідентифікаційного номера, направляються на спеціальне дослідження ідентифікаційних номерів до визначених МВС спеціалізованих установ.

2.2. Спеціальне дослідження ДТЗ проводиться фахівцями експертної служби МВС України або фахівцями інших експертних установ, які мають відповідну кваліфікацію, а також судовими експертами за постановою органів дізнання, досудового слідства чи ухвалою суду.

2.3. Відповідальність за достовірність та повноту дослідження пошкодженого первинного (заводського) ідентифікаційного номера (кузова,рами, шасі), а також доцільність і необхідність проведення дублювання ДТЗ покладається на співробітників спеціалізованої установи які проводять відповідні дослідження.

2.4. За результатами спеціального дослідження власнику ДТЗ експертною установою, яка його проводила, надається оформлений згідно вимог ГСЦ відповідний письмовий висновок спеціаліста.

2.5. Якщо за результатами висновку спеціаліста встановлено повний зміст первинного (заводського) номера (кузова, рами,шасі) автомобіля, а також ознаки його нанесення в умовах завода виробника, власник ТЗ має підстави звернутися до Головного сервісного центру (ГЦС) МВС України із заявою про розгляд питання щодо можливості надання йому Висновку (дозволу) щодо можливості дублювання первинного (заводського) або нанесення спеціального індивідуального ідентифікаційних номерів ДТЗ. Перевірка поданих до ГСЦ матеріалів та прийняття рішення щодо надання Висновку (дозволу) власникові ДТЗ можливі лише при умові обов’язкової сплати грошових коштів в сумі 94.00 (дев’яносто чотири) гривні. Сплата проводиться на Р/Р ГСЦ згідно п.41 наказу МВС України, Мінфін України, Мінекономіки України № 369/1105/336 від 05.10.2007 р.

2.6. ГСЦ за результатами розгляду матеріалів надає власнику ДТЗ письмовий Висновок (дозвіл) на дублювання чи нанесення присвоєного ідентифікаційного номера (кузова, рами, шасі) ДТЗ, або обґрунтовану письмову відмову про неможливість надання дозволу щодо нанесення дублюючого чи спеціального індивідуального номерів.

2.7. Транспортний засіб з письмовим Висновком (дозволом) ГСЦ МВС України надається до спеціалізованої установи де, після проведення необхідної додаткової ідентифікаційної перевірки автомобіля та документів що його супроводжують, на металевих невід'ємних складових частинах (кузова, шасі, рами) ДТЗ, згідно Стандарту МВС України наноситься дублюючий, або присвоєний ГСЦ спеціальний індивідуальний ідентифікаційні номери ДТЗ.

2.8. Після нанесення дублюючих чи присвоєних номерів ДТЗ його власнику видається додаток з фото таблицею місць нанесення дублюючих чи спеціальних індивідуальних ідентифікаційних номерів та їх загального вигляду на номерній площадці. Додаток є невід’ємним документом який долучається до Висновку (дозволу) ГСЦ МВС України.

2.9. Після здійснення дублювання чи нанесення ідентифікаційних номерів на ДТЗ спеціалізована установа, яка його здійснювала, надає до ГСЦ МВС України відповідну звітну інформацію у встановленому порядку.

2.10. Після нанесення дублюючого чи спеціального ідентифікаційного номерів (кузова, шасі, рами) власник ДТЗ у десятиденний термін зобов’язаний провести реєстрацію чи перереєстрацію ДТЗ у відповідному територіальному сервісному центрі (ТСЦ) МВС України.

2.11. Територіальними сервісними центрами у графі «Особливі відмітки» реєстраційних документів робиться запис «Ідентифікаційний номер автомобіля продубльовано» або «Нанесено спеціальний індивідуальний ідентифікаційний номер». Такий же запис вноситься до облікової  електронної картки даних реєстраційної бази МВС.

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

При курсе 8, они просили за такое дело (нанесение дублирующего ВИН-а) порядка 3000грн, ну плюс минус немного. Т.е. как бы "под ключ": осмотр экспертом, набивка нового ВИН-а, и выдача заключения с сопутствующими бАмажками, которые гаевня беспрепятственно принимала, и вносила поправку в техпаспорт (что-то вроде примечания отдельно строчкой: "ВИН перенесен на дверную стойку, согласно акту экспертизы №_ _ _ _ ).

Сколько стоит сейчас - не знаю, но думаю, в долларовом эквиваленте не больше.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.