Sign in to follow this  
-=id=-

Vito 447 задні датчики ABS

5 posts in this topic

Pinned posts

Пересідаю с 639-го на 447-й який потрошку робив після ДТП (купив на Copart)
Американский VIN (FIN) WD4PG2EE6G3083104 --- Европейский VIN WD444770313083104
Авто 2015г, пробіг 46 850 км, півтора роки практично простояло в гаражі (і до цього приблизно з пів року після ДТП в США).
З'явилась помилка по датчику числа обертів заднього моста зліва (почалось десь на 44 500 км пропадала/з'являлась, тепер практично постійна).
Десь на 46 800 км вилізла помилка по датчику числа обертів заднього моста зправа.
Вчора поліз, викрутив датчики - обидва магніторезистивні, звоняться тільки в одну сторону ~ 4.5mOm.
Ледь знайшов, як такі перевіряютьсявключаються послідовно датчик, міліамперметр, джерело живлення (я ще 1кОм послідовно поставив, щоб не спалити нічого) - якщо вгадуєте +, то маєте струм ~7mA. Далі різними полюсами магніта махаєте біля датчика - струм змінюється, на столі в мене було 7,2 - 7,3мА. 
Магнітну мішень на підшипнику протер, наскільки це виходило через вийнятий датчик d10мм.
Поставив назад датчик в ступіцу, включився в розрив датчика, благо там на задньому ричагу роз'єм і є де підлізти. Роз'єм винув, один проводок прокинув з роз'єма на датчик, замість другого поставив тестер у режимі mA - бачу струм 7mA.
Кручу колесо - до 7,5mA піднімається струм. Честно скажу - крутив я не колесо, а тормозний діск і крутити виходило не дуже швидко :о). По теорії струм мав би підніматись до ~ 14mA але це залежить від обертів колеса, а сильно розкрутити не виходило...
Обидва датчики звоняться однаково ~ 4.5mOm, показують однаковий струм "колесо не крутиться" - 7mA, "колесо крутиться" - 7,5mA.
Стан мішеней на підшипнику оцінити не можу - це хіба що їого зняти, але це дорога в один кінець...
Я схиляюсь до того, що треба міняти ступічні підшипники... але якщо я не правий, то не хотілось би робити дурної роботи.
Є в когось досвід по вирішенню такої халепи?

І якого в мене ні з того ні з сього "розмагнітились" обидві магнітні мішені на підшипниках за ~47тис. км і 5-ть років ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

проблема скоріше явна з проводкой або блок абс... таке бувало після дтп якшо в тому місці стояв насос абс та проводка до нього

Share this post


Link to post
Share on other sites

Було таке ДТП, що авто у рідній фарбі. Рідні крила і капот у рідній фарбі.
Міняв/фарбував лише бампер, навіть підсилювач бампера лишився.
Була б проблема у проводці - блок не давав би струму на датчики.
Я за сідухами на 2-й і 3-й ряди мотанувсь з Борисполя за Чернівці у Димку ~700км.
700км туда - усе норм. Назад вже з помилкою...
Проводку я передивлялвся - усе ціле.

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 часов назад, -=id=- сказал:

Було таке ДТП, що авто у рідній фарбі. Рідні крила і капот у рідній фарбі.
Міняв/фарбував лише бампер, навіть підсилювач бампера лишився.
Була б проблема у проводці - блок не давав би струму на датчики.
Я за сідухами на 2-й і 3-й ряди мотанувсь з Борисполя за Чернівці у Димку ~700км.
700км туда - усе норм. Назад вже з помилкою...
Проводку я передивлялвся - усе ціле.

блок не дає  струм коли бачить обрив або замикання... перевірте проводку... а потім блок

Share this post


Link to post
Share on other sites

старом  все  провіряється  за  10  хвилин...  частіше  всього  то проблема  з  датчиками...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.