studebeker 2 Posted October 4, 2020 Share Posted October 4, 2020 (edited) Привіт. Може хтось знає , де можна зремонтувати задній блок sam w164. Попала вода на плату. Не працює показник палива. Видає помилку по лівій половині паливного бака. Блок sam рестайловий . Номер кузова: 4JGBB86E66A073506 Модель: 164.186 ML350 4MATIC ( для рынка USA) Дата выпуска: 01.12.2005 Двигатель: 272.967 30 216897 Трансмиссия: 722.906 00 418553 Edited October 12, 2020 by midaV Link to post Share on other sites
Merci639 132 Posted October 5, 2020 Share Posted October 5, 2020 не завжди воно ремонтується... Link to post Share on other sites
Andr_st 15 Posted October 12, 2020 Share Posted October 12, 2020 После воды - замена.... Ремонт утопленника - неблагодарное дело.... Link to post Share on other sites
studebeker 2 Posted November 29, 2020 Author Share Posted November 29, 2020 Привіт ще раз всім. Піднімлю знов тему , про блок задній блок сам w 164. Як я вже писав вище блок в мене замок , зранку прийшов до авто і авто було відкрите, ну подумав, що забув закрити. Сів в авто завів і тільки потім зрозумів ,що щось не так. Не працювали двірники, задня ляда , сидіння, повороти , щиток приборів частково. Приїхав на роботу підключив стар , і поняв що задній блок сам вмирає, тобто замок. Блок в мене стояв рестайловий. Колись мені з автомбільом дали його рідний блок дорестайл. Який теж був затоплений. В кінцевому результаті в мене два утоплініка. І конструктивно вони в середині різні. Я вирішив попробувати їх оживити. Я не спеціаліст , але думаю попробую. І так пяльної станції в мене нема. Замість неї взяв фен промисловий , вставив в сопло фена головку на 8 під великий вороток , і вийшло тоненьке сопло. Виставив температуру десь градусів 300. І відпаяв на платі всі мікросхеми крім процесора. Під ними була зелень окислиння. Також відпаяв всі роз'єми (піни). Все добре вичистив пролудив дорожки( місця пайки деталів) І запаяв все на свої місця. Поставив блок сам на місце і сталось чудо блок ожив , все запрацювало. Блок сам переніс вище . Link to post Share on other sites
studebeker 2 Posted November 29, 2020 Author Share Posted November 29, 2020 Таку саму процедуру зробив з другим блоком сам( рестайл) теж ожив цей блок. Одна проблема , що не бачить лівої половини бака . На блоці роз'єм С . До нього підходять дроти з лівої і правої половини бака. З крайніх нижніх пінів прозвонюється до резисторів сигнал є на тестері. Провірив резистори на опір права половина показувала 3.3 Ком. А ліва скакали показники на тестері. Ризистори одинакові по маркіровці, що на ліву , що на праву сторону. Вирішив поміняти резистор. Знайшов в себе в боксі блок управління фарами від v class 447 . Вишукав тестером такий самий резистор по опору. Перепаяв його , але нічого не вийшло. Хто має схему , або хоть підскажіть куда дальше дивитись. Link to post Share on other sites
studebeker 2 Posted November 29, 2020 Author Share Posted November 29, 2020 Таку саму процедуру зробив з другим блоком сам( рестайл) теж ожив цей блок. Одна проблема , що не бачить лівої половини бака . На блоці роз'єм С . До нього підходять дроти з лівої і правої половини бака. З крайніх нижніх пінів прозвонюється до резисторів сигнал є на тестері. Провірив резистори на опір права половина показувала 3.3 Ком. А ліва скакали показники на тестері. Ризистори одинакові по маркіровці, що на ліву , що на праву сторону. Вирішив поміняти резистор. Знайшов в себе в боксі блок управління фарами від v class 447 . Вишукав тестером такий самий резистор по опору. Перепаяв його , але нічого не вийшло. Хто має схему , або хоть підскажіть куда дальше дивитись. Знайшов таке відео по ньому і зробив так само, все перепаяв. Link to post Share on other sites
Recommended Posts