W164 Де відремонтувати блок SAM?


Recommended Posts

Привіт. Може хтось знає , де можна зремонтувати задній блок sam w164. Попала вода на плату.  Не працює показник палива. Видає помилку по лівій половині паливного бака. Блок sam рестайловий .

 

Номер кузова:  4JGBB86E66A073506

Модель:            164.186  ML350 4MATIC ( для рынка USA)

Дата выпуска:  01.12.2005

Двигатель:        272.967 30 216897

Трансмиссия:   722.906 00 418553

Edited by midaV
Link to post
Share on other sites

После воды - замена....

Ремонт утопленника - неблагодарное дело....

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Привіт ще раз всім. Піднімлю знов тему , про блок  задній блок сам w 164. Як я вже писав вище блок в мене замок , зранку прийшов до авто і авто було відкрите, ну подумав, що забув закрити. Сів в авто завів і тільки потім зрозумів ,що щось не так.  Не працювали двірники, задня ляда , сидіння, повороти , щиток приборів частково. Приїхав на роботу підключив стар , і поняв що задній блок сам вмирає, тобто замок. Блок в мене стояв рестайловий. Колись мені з автомбільом дали його рідний блок дорестайл. Який теж був затоплений. В кінцевому результаті в мене два утоплініка. І конструктивно вони в середині різні. Я вирішив попробувати їх оживити. Я не спеціаліст , але думаю попробую. І так пяльної станції в мене нема. Замість неї  взяв фен промисловий  , вставив  в сопло фена головку на 8 під великий вороток , і вийшло тоненьке сопло. Виставив температуру десь градусів 300. І відпаяв на платі всі мікросхеми крім процесора. Під ними була зелень окислиння. Також відпаяв всі роз'єми (піни). Все добре вичистив пролудив дорожки( місця пайки деталів) І запаяв все на свої місця. Поставив блок сам на місце і сталось чудо блок ожив , все запрацювало. Блок сам переніс вище . 

Link to post
Share on other sites

Таку саму процедуру зробив з другим блоком сам( рестайл) теж ожив цей блок. Одна проблема , що не бачить лівої половини бака . На блоці роз'єм С . До нього підходять дроти з лівої і правої половини бака. З крайніх нижніх пінів прозвонюється до резисторів  сигнал є на тестері. Провірив резистори на опір права половина показувала 3.3 Ком. А ліва скакали показники на тестері. Ризистори одинакові по маркіровці, що на ліву , що на праву сторону. Вирішив поміняти резистор. Знайшов в себе в боксі блок управління фарами від v class 447 . Вишукав тестером такий самий резистор по опору. Перепаяв його , але нічого не вийшло. Хто має схему , або хоть підскажіть куда дальше дивитись.

Screenshot_20201129-141635_Gallery.jpg

20201127_183718.jpg

Link to post
Share on other sites

Таку саму процедуру зробив з другим блоком сам( рестайл) теж ожив цей блок. Одна проблема , що не бачить лівої половини бака . На блоці роз'єм С . До нього підходять дроти з лівої і правої половини бака. З крайніх нижніх пінів прозвонюється до резисторів  сигнал є на тестері. Провірив резистори на опір права половина показувала 3.3 Ком. А ліва скакали показники на тестері. Ризистори одинакові по маркіровці, що на ліву , що на праву сторону. Вирішив поміняти резистор. Знайшов в себе в боксі блок управління фарами від v class 447 . Вишукав тестером такий самий резистор по опору. Перепаяв його , але нічого не вийшло. Хто має схему , або хоть підскажіть куда дальше дивитись. Знайшов таке відео по ньому і зробив так само, все перепаяв.

 

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.