VRM Posted June 19 Share Posted June 19 На ML 250 Bluetec, 2012 рік, на початку руху вперед, або назад вибиває передачу з дуже сильним поштовхом і авто зупиняється. Мотор при цьому не глохне, працює. При повторному переключенні їде нормально. Було таке раз п*ять. Авто до цього майже не їздило, стояло біля двох років на стоянці під відкритим небом. Якраз перед тим, як стати на стоянку, два роки назад, масло в коробці було поміняне на нове і без проблем автомобіль проїхав пару тисяч кілометрів. Потім минулого року влітку ще пару раз були виїзди, все було гаразд, поштовхів не було. Цього року, минулого місяця почали знову їздити на авто і було пару таких поштовхів. Я подумав, що це якось пов*язано з тим, що в баку давній дизель, треба трохи поїздити і воно пройде. Але потім звернув увагу, що двигун тримає оберти нормально, вибиває саме коробку і саме при початку руху. Також минулого місяця з'яфвилося повідомлення, що треба поміняти другий (маленький) акумулятор, який стоїть ззаду, в багажнику. Напевне, якщо маслу в коробці більше двох років, хоч на ньому майже і не їздили краще поміняти і почати треба з цього? І чи може впливати маленький акумулятор на роботу АКПП, може почати ремент з нього? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Фахивец Posted June 19 Share Posted June 19 1. Малий АКБ міняємо тому шо він вмер. 2. По поводу АКПП - потрібно зробити короткий тестСтар Діагностикою, шоб подивитися які будуть помилки. Скоріш за все будуть по датчику положення швидкості валу. 2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VRM Posted June 19 Author Share Posted June 19 (edited) Дякую! Запишуся до вас на діагностику. Ну і з акумулятром треба тоді теж вирішити 🙂 Edited June 19 by VRM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andr_st Posted June 20 Share Posted June 20 11 часов назад, VRM сказал: Ну і з акумулятром треба тоді теж вирішити Стандартный кислотный аккум закрытого типа, как в бесперебойниках https://hotline.ua/computer/akkumulyatory-dlya-ibp/7562-88995-88996-368785/ 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VRM Posted June 20 Author Share Posted June 20 Дякую за відповідь) Чи є смисл купляти фірмовий мерседесівський акумулятор, може він довше протримається, ніж звичайний. Для заміни треба знімати частину обшивки в багажнику, краще не робити це часто) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Фахивец Posted June 20 Share Posted June 20 39 минут назад, VRM сказал: Дякую за відповідь) Чи є смисл купляти фірмовий мерседесівський акумулятор, може він довше протримається, ніж звичайний. Для заміни треба знімати частину обшивки в багажнику, краще не робити це часто) Оригінал проживе 3-4 роки. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VRM Posted June 20 Author Share Posted June 20 Цей прожив з моменту випуску авто, тобто біля 10-ти років, великий - 9 років) Надіюся на кращий результат 🙂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andr_st Posted June 21 Share Posted June 21 Сейчас таких аккумов уже ни кто не делает. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.